zelal5 kızlar 33+2 deyım dunden berı sol bacagımı hissetmıyorum cok kötü bı agrı var bebegımı. hareketleındede azalma var sankı ayaklarımda cok kötü şişti 2 gundur sozce normalmı ne yapmalıyım
Meryem2200 zelal5 canim bende 33+5 haftaligim ayni seyler bendede var ayaklarim birden uyusuyo bacagima vuruyo bebegin hareketleri az bazi haftalarda hareketleri az oluyo bazi haftalarda cok hareketli oluyo bisey yoktur ins korkma
zelal5 Meryem2200 valla korkuyorum en ufak bıseydede doktora gtmk istemıuorm ama mahfettı bnı yuruyemıyorum resmen
Aynan Benim de 33+2 2 3 gün hep sol bacağıma vurdu dayanamayacak gibiydi şimdi de biraz ağrım var ama o iki üç gün olduğu kadar değil bence birkaç gun kendini çok yorma dinlen geçmezse gidersin