19 mayısta bebeğin hareketlerinde azalma hissetmemle hastaneye gittim acile suyumuzda azalma da vardı zaten hastaneye gittiğimde nst de sancı çıkmadı bebek hareketleri de normal çıktı fakat suyum dahada azalmisti.doktor yatış yapalım dedi normalde de kendi doktorum bebek 37. 38. Haftada gelir 40 i beklemez demişti ki öylede oldu.
Neyse yatisim yapildi ama bende ne sancı ne acilma hicbisey yok doktor suni vereceklerdi ni söyledi ama suni sancı değilde onun altarnetifi olan propess diye bi rahim açıcı fitil yerleştirdiler yavaş yavaş adet sancısı gibi sancılar başladı 3 saatte 1 cm acilma olmuştu doktor kendi sancım olmadığı için sürecin çok uzun olduğunu soyledi ve oylede oldu geliyor gidiyor muayene ediyor sancı düzeni önce 10 dk da ydi sonra 4 e dustu ama ağrı artmiyodu sonrasında ben psikolojik olarak bazı şeylerden etkilendim snci odasında acilma olmasını beklerken o fıtıl de her muayene ediste dışarı çıktı açıkçası birsz canım acidi devlet hastanesindydim sonrasında doktora ben kendimi musyene ettiremez oldum ve buyik korku oluştu tansiyonum da duzensizlik oluşmaya başladı ve en sonunda gece saat 3 civarı doktor geldi ben yine musyene ettirmedim doktor bu böyle olmaz surec zaten uzun böyle daha da uzar devlet hastanesinde isteğe bağlı sezeryan da yapmiyoruz esinle konuş eger kabul edersen çıkışını yapalım bi ozel hastanede sezeryan ol dedi ve ben zaten elimde olsa çıkmayı bekliyodum ve kabil edip ciktik gece ozel hastane aradık o fitil çıkartıldı ama sancılar vardı da dayanılmayacak gibi değildi bi ozel hastaneye gittik orda durumu anlattım ebeyle gorusturduler ebe de tabiki normal doğumdan yana olduğu için bana hastanede isteğe bağlı sezeryan yapmadıklarni zaten doktor da olmadığını anca mesai saati gelince goruseblcegimi söyledi nöbetçi dr. Varmış ama bana dediği ebenin takip ler başka hastanede yapılmış senin geçmişinide bilemeyiz dedi ve hastaneden başka hastaneye gectik orda da acilde duurmu anlattım ve hemen ebeyle iletişime geçtiler ben alttan musyene olmak istemediğimi dedim ebe hemen nöbetçi dr.la iletişime geçerek durumumu anlatmış ve doktor sancisi çok değilse beklerse sabah mesai saati başladığında yapalım demiş ve kabul edip yarışı yaptık 20 mayıs saat 11:04 te sezeryanle bal oğlum artık bizimleydi şuan 16 günlük olduk teyzeleri hepinizin bayramını kutluyoruz. Uzun oldu hakkınızı helal edin ama iyisiyle kotusiyle paylaşmak istedim doğum yapacak arkadaşlar a da Rabbim bi avazda kurtulmayı nasıp etsin inşaallah kendi sancilarinzla doğum yapabilmeyi Rabbim su mubarek günde nasip etsin inşallah