Zeynepca Kızlar 11+4 hamileyim.. Dünden beri akıntımın kokusu çok afedersiniz küflü peynir gibii kokuyorr.. bunun sebebi nolabiliir?
bilnazo68o Zeynepca kötu bi durum olmus .bende enfeksiyondan supheliyim dpktorada gidemiyorm bayramdan dolayi.muayne tarihinide cok uzun sure sonraya veriyolar .sirke ve su yapiyorum uc dort gundur://
Gizemmciik Zeynepca canım mutlaka doktora gozuk mantardır o ıdrar yolu enfeksıyonu. Ben hamılelıgımın basından berı cekıyorum haftaya dogumum dusun hala var.