Serapsahra Merhaba kızlar 19+4 deyim dün akşamdan beri karnimin ici acıyor sizinde bu haftalarda oldu mu
Rukiye2709 Serapsahra Canım sakın ihmal etme bende o şikayetle gittim benim sol tarafım dış sanki içi yırtılır gibi ağtoyordu iki Aydın yatıyorum
23sekerkiz Serapsahra o jaftada benimde aciyordu hemen magnezyum takviyesine baslatti doktorum suandada arada aciyor ama artik bebek buyudugu icin sanirim
Rukiye2709 Serapsahra rahim içi kanama varmış bebeğin eşi aşağı dönmüş. Kalçan ağrısaydı evet magnezyum verirlerdi ama bu karın içi magnezyumla alakası yok ihmal etme . Belki bebek büyüdüğü içindir ama ihmale gelmez
Zeynepzeze Böyle telaşlandırmayın bence. Zaten kontrol zamanların da yeterli muayene yapılıyordur. Şimdi bir şey olduğunu zannedip canı sıkılacak post sahibinin. Bende uzun süredir var bu durum Bebek büyüdüğü içim oluyor. İç karın yırtılıyor
Duuyguum Bende de sürekli var karın içi ağrım dr olabilir dedi hattta başka belirtim de olmadı hiç gece uyutmayan ağrılarım oluyordu azaldı şimdi arada ağrıyor geçiyor kontrolüm de çok şükür sorunsuz haftasından önde çıktı on gün hatta