Tos Hanımlar 19. Haftamdayim 1 haftadir net hissediyordum. 2 -3 gündür hareketlerini hissetmiyorum normalmi sizce, bayram olduğu iicn doktorda bulamadim malesef cok endişeleniyorum
LeylaCan Tos ben de hareketlerimi hissediyorum dediğimde sakın düzen arama dediler canım içini ferah tut. 32 haftaya kadar dediler hatta.:) benimde hissetmediğim oluyor için raaht etmezse yine bi git tabi.:)
Alarasel Tos canm bu jaftalar ztn düznli olmaz ki harektler mümkn değil yani dznli şklde 26 dan sonra korkmalısn
MerveSinan Tos biraz rahat olmalısın 23 24 den sonra daha düzenlı hareket ediyorlar.Sıkıntı yapma.Evde yapabilecegin bol bol dinlenme modunda olmak.Biz ne kadar az hareket edersek onların hareketlerini o kadar fazla hissederiz.Tatlı biseyler yiyip bekleyebilirsin.
Deletedmom143 Tos rahat ol canim hemen endise etme.19 haftada bendede oldu.3 gun olasi haraket etmwdi doktora gitdim sirt ustu durmusmus.o uzden tekmeler icerideymis diye hiss etmemisim.hemde sancilarim varsi.iceri basiyormus ofa acitirdi.doktordan gelinden sonra pozisyonunu deyisdirdi ve hiss ede bildim
Fasulyeveannesiii Tos canım benim de 21 haftalığım geçen hafta lap lap vuruyordu cok hareketliydi şimdi o kadar sert vurmuyor ben de senin gibi panik oldum tatlı bişeyler yedim dürttüm biraz sonra hafif hafif kımıldadı belki pozisyon değiştirmiştir panik olma ama devam ederse acile git bir görün
Bahara Meltemm1 ne zaman hissetmeye başladınız ben şuan 19. Haftadayım tık yok çok endişeleniyorum bide 2 bebeğimi kaybettim daha önce çok korkuyorum o yüzden
CicekGirayBysl 28 haftalık olduğunda hareketlerini saymamızı istiyor doktorlar yani telaş yapmana gerek Yok yeteri kadar güçlü vurmadıgı için hissetmiyor olabilirsin. Doktorunda aynı şeyi söyler kendine sıkıntı yapma 🤗
Ozge3747 Tos Valla ben de 19. Haftamdayım. Bugün ben de hissetmedim, arada oluyor öyle diyorlar ama ben de üzülüyorum hissetmeyince.
Kubra9595 Tos cnm bende 20 haftaligim o durum bizde de oluyor ben dürtüyorum aniden bi hareketi oluyor sakinlesiyorum ben normal diye biliyorum mesela dün cok kipirdadi bugün daha sakin muhakkak yoruldugu vakit oluyordur onlarinda
espalp Tos çok normal daha küçükler sonuçta çoğu zaman tekme değil bi yerleri değiyor karnımıza gibi bi his. 🙏🏻
Tubabulat2018 Tos canım suan ara ara hissedersin korkma 22. Haftalarda filan dahada hareketlenir ve duzelir o zaman hareket etmezse endiselen. Suanlık iyidir Allahın izniyle ben 1 hafta dogru düzgün hissedememistim 19 haftalıkken ama sonra düzene girdi.
Bahara Tos bende şuan 19. Haftadayım ama daha hiç hissetmedim nasıl bi his oluyor hareket ettiğinde, belki ben ayırt edemiyorumdur 🙏🏻😊
Ayslksa Tos canm bnde 21 haftalık hamileyim.ıkı gundur hissetmiyordum.uzan çikolata ye Biraz.o zaman hareket eder.bndede aynisi oldu 😁
Tos Ayslksa dun aksam cikolata yedim ama yine hissedemedim bilmiyorum acaba ayaktayken yapiyorda ben mi hissedemiyorum
Ayslksa Tos kendini yorduysan ondanda olabilir ben ev işi felan yapinca yoruluyorum.o zamnda hareket etmiyo benimki 🙄