Mervehayat12 Nur94 bende cok memnunum, kızım 9 aylık, mustela losyonu, şampuanı, duş jeli, Konak önleyici şampuan vs tüm ürünlerinden neredeyse var diyebilirim, cok beğendiğim bir marka, değiştirmeyi düşünmüyorum, 2. Bebeğime de kullanacağım :) tavsiye ederim🌸
MMinee Nur94 ilk gebeliğimde hem kızıma hem kendime kullandım çok memnun kaldım. Şimdi tekrar hamileyim. Alternatif çıkmışmışım diye araştırma yaptım ama yine musteladan şaşmıycam.
masalfatos Ben çok memnunum kızımda hep onu kullandım konak sampuanini falan hiç konak olmadı hem içeriyi gayet iyi