Tubi42 36 haftalık hamileyim kızlar yattığım yerde zar zor nefes alıyorum ayrıca bi kasvet basıyor daralıyorum sizde durumlar nasıl ilerliyor
Glsnarstrn Tubi42 bizde bugün 37+1 iz ama bende öyleyim 10 gündür falan normal sanırım bu süreçte.bazen göğüs kafesim batıyor gibi bile oluyor.başgeliş benimki makat veya baş ile alakalı değil sanırm😊
Thecrown Tubi42 canım benim 36ym makat duruyor ayni problemler var döner diye dua ediyorum sürekli ileri ki haftaları düşünemiyorum
Tubi42 Findik92227 yok normal kafası aşağıda ama boyu uzunmuş biraz ondan mi daraltıyor acaba alan daraldikca😏😏
Glzekc Tubi42 ben 38+1 im daralıyorum bunalıyorum sıcaklar bi yandan hayırlısıyla bi doğursakta kurtulsak 🙏
Senbibak Tubi42 haftam daha sana göre erken ama bende öyleyim afedersin evde don atletim ama yine öyle
Srfn11 Tubi42 Ahhhh 38+5 ve danalar gibi boguruyorum gece 😫😫😫😫 tuvalete giderken uc yerden destekle kalkiorum 🙄🙄 hele o kaburgalarima baski 😔catlicak gbiyimmmm