Sanırım o gün bu gün. Adetim bittiginden beri ovülasyon testi yapıyorum hepsi yok denecek kadar silikti bugünkü testim böyle . Yumurtlama başlamış mı sizce daha koyu mu olması gerekiyordu 🙈 (not: geçen aylarda hamileliği resmen saplantı haline getirmiştim ama bu ay aklıma bebek gelmiyor bile eşimle daha isteyerek daha da bebek düşünmeden birlikte oluyorum. Meğer kafama takarak hayatı zehir etmişim kendime . Şimdi nedense içimde bebekle ilgili en ufak heyecan yok. Artık internette araştırmalar yapmıyorum sürekli testler kuruntular yapmıyorum. Günde bir ovülasyon testi yapıp atıyorum bir kenara . Bi anda kafamdan neden silindi bu heyecan anlamadım ama benim için çok iyi oldu. Oğlumla oynuyorum müzik açıp dans ediyorum . Şükürler olsun pozitif hissediyorum . Allah’ım sen en doğru zamanı bilirsin dedim ve akışına bıraktım çoook şükür)
https://i.hizliresim.com/r0d6WB.jpg