Hazan Arkadaşlar merhaba decavit kullanıp kabızlık problemi yaşayan var mı hayatımda hiç böyle olmamıştım çok kötü durumdayım acaba bu ilaç yüZünden mi oluyor 😢
Canoglum001 Hazan Kesinlikle onun yuzunden.ben kestim kullanmayi.doktorum vinalac multivitamin verdi onu kullaniyorum.probiyotik icerikliymis.duzenledi bagirsak florasini
babyUras_ Hazan yatmadan içiyorum bana bışey yapmadı düzenli olarak gidiyorum. Ama kişiden kişiye değişiyo olabilir
Adaligelin Bende kullanıyorum ama bi problem yaşamadım kan ilacı kullanıyor musun? daha çok kan ilacı kabızlık etkisi gösteriyor diye biliyorum
ZehraAlbayrak Folibol kullaniyodum kabizdim. Decavite gectim duzeldi. Her bunyede farkli sanirim dr soyleyin