Bende yaptırdım geçen hafta özel hastanede. Aslında doktor iğneyi reçete olarak yazıyor 60 TL fiyatı. Benim şanssızlık oldu eşim bedelli askerlik için gitmişti bu hafta gelecekti ama günüm geçicek diye o gün yaptırmam gerektiğini söyledi bekletemezdim.Askerde olduğu için eşim sigortası görünmedi malesef ve 60 TL’lik iğneye 450 TL verdim. 🤷🏼♀️