Aleyimm44 Kızlar vajenimin üstü ufak ufak sancı girdi çıktı sonra çamaşırımda kahverengimsi kan geldi acaba nişanmıydı doğum yakınmı
Aysegulkinyas Aleyimm44 benimde bu sabah saat 8de geldi ayni sekil bende post actim 36+6yim ben ama sancim agrim hic bi belirtim yok cok iyim acaba dogum ne zman gerceklesir
Srfn11 Aleyimm44 nisandir o canim ztn haftasinada girmissin bekleyebilirsin artik dogumu korkulck bsy yok😊😊
Aleyimm44 Srfn11 doktora gttim açılma yok yumuşama var dedi nstde sancı az çktı gerçi ben anlamıyorm doktor öyle dedi halbuki sürekli yukarıya yükselen çizgiler vardı
Srfn11 Aleyimm44 banada aynisini syledi 38. Haftada yumusama var ddi ne oluomuski o yumusama ben anlamadim doktordan geleli 6 gun oldu hala hicbsy yok yani 😳