1elif Haftamdayım çok uzun zamandır mide agrısı çekiyorum... hamilelikten önce böyle bi sorunum yoktu...benimki gibi agrı çeken ve çözüm bulabilen varmı..
Sedaelif006 1elif bende 36 haftalık hamileyim bi kaç haftadr ne yesem midem karnım ve sırtım ağrıyor sürekli. Ballı sıcak su içiyorum biraz hafifletiyor taze nane yemekte şişkinliğe çok iyi geldi 👍
Gezmeci Maalesef bende mide ağrısı çekiyorum bugün doktora gitcem artık dayanamıyorum gidince sana da Bilgi veririm canım
Haribo42 1elif yo kendim aldim :)) hamilelikte kullanilan bi ilac ztn kana karismiyo hicmi sekilde ve ilac gibide degil vok hafif bisey ama rahatlatiyo
1elif Sedaelif006 bende deniyim onları inş rahatlatır.. duyanlar çocuğun tüylü olcaktır diyo ama😁 ne kadar doğrudur bilemiyorum😁
Mervekkurt Ben de yaklaşık 1 buçuk 2 aydır rennie siz hiç bir yere adım atamıyorum.bende ağrı değil yanma oluyor ejderha gibi dolanıyorum ağlamalık oluyorum hatta. Rennieduo baya iyi geldi bana yaklaşık 28 şişe bitirmişimdir heralde.