Kızlar size bırsey danısmak istiyorum hayırlı bayramlar oncelıkle 28 hafta 3 gunluk hamıleyım hamılelıkte troıdlerım cıktı suan ılac kullanıyorm normal allaha sukur ayın 28 inde tartıldım 53 kiloydum dun bı tartılmak ıstedım 57 cıktm sokta kaldm 7 gun ıcınde o kadr kılo almam normal mi bırde cok yiyen bırı degılm doktora gidip soracam da haftaya ancak gıderm