Aysegulkinyas 36+6 bugun sabah saat 8de ama sancim falan yok hic belirtide yok cok iyim asiri heycanliyim nisan geldikten ne kadar sonra dogum gerceklesiyo doktorumda yok tatilde erken geldi sanirim acilede gitmek istemiyorum su an hic sanci hic belirtim yok
Seeydanur Aysegulkinyas pembe renkli mi acaba nişanınız benimde bu sabah büyük bir parça sarı renk akıntıya benzer bir şey geldi ağrılarım var ama kaynanam bu doğum değil çocuk karnından 4 parmak aşağı düşmemiş diyor geceden beri sancı çekiyorum
AyazEfeninannesi Aysegulkinyas nişan geldikten 3-4 gün sonra doğum olabilir diye duymuştum sağ salim alırsınız inşallah kucağınıza🙏🙏
Aysegulkinyas Seeydanur pembe renkli sumuksu bi akintiydi ama benim sancim yok her zaman oldugumdan daha iyim hatta