İnsülin direnci testi homa-ir testidir. Benim normalde var ama hamilelikte hep şekere baktı. Homa-ir yani insülin direncine bakmadı. 2 gün önce 50gr şeker yüklemesi yapıldı 145 çıktı. 100gramlık yüklemeye gerek duymadı, ama bugün endokrin doktoru ile görüşmeye gideceğim. Bakalım ne diyecek.