Buseguzel KrMuratule yaa ne şanslısınız 🙂 benim dogum günüm ve evlilik yıldönümüm 20 ocak ☺ Bebegimin de o tarihte dogması güEl bi tesadüf olurdu ama en erken ocak sonu diyor doktor ☺
KrMuratule Buseguzel kaç haftalıksınız ki belki denk gelir bilinmez 😊. Bizimde evlilik yıldönümümüz 9 ocak bakalım belki denk gelir diye düşünüyoruz bizde 😊😊
Damla________ 15 Nisan son adet tarihim 16 Ocak doğum 🙏 kilosunu kısmetse 35 haftalikken ogrenicez merakla 😱
OlgaArslan Zeliha1 tahmini doğum 25 ocak diyor ama bizim prenses erken gelme çabasında 😇 inşallah erken doğmaz 🙏
Damla________ KrMuratule doktor 19 Ocak demişti 1 ay önce falan. Geçen hafta dopler çekildim 16 Ocak çıktı rapor aldım çalışamaz ordada 16 yazıyor. Sat ve diğer şey de 2 gün ilerideyim bu programa göre
EdaDikicizdemir Nrnsmt heyecanlıyım korkuda var biraz karışık duygular içindeyim bir doğsun istiyorum bi korkuyorum 😬😬😬sen nasılsın ?
Nrnsmt EdaDikicizdemir bende aynen 😏 Sabırsızlanıyorum hayırlısıyla kucağıma alayım diye ama bi yandan da Doğum korkutuyo hemde coook 🤦🏻♀️😔
SemihaDmn Yagmurcalben kız istiyorum erkek deiler dediler erkek bekliyorum artık😁 sağlıcakla gelsinler inşallah hayırlısı olsun❤