Tekin kale iyidir de çok para canlısıdır.Normal degil genelde sezer yaptırıuor diye biliyorum.Cunku disardan geldigi icin biran once olsun bitsin tekrar muanehanesine gidip calismak ister.Hastanede adı özel ama hiç özel hissettirmez. 2 3 bin doğum parasi istiyorlarsa tavsiye etmem. Çünkü çalışan hastane personeli çok mutsuz. Kırıkkalede başka özelde olmadığı için özel hastanede devletten hallice olduğu için tıp ya da ihtisas onerrim. En azından para vermiyorsun ve hizmet aynı. Ihtisasta cenk hoca vardı onu onerrim