Haribo42 Kızlar ben suda eritilen magnezyum kullanamıyorum magnimore diye bi marka kullanıyodum sizler eritilen hariç hap şeklinde hangi markaları kullanıyorsunuz acaba??
xwoman Haribo42 osteocare kullanıyorum hem magnezyum hem calsiyum o suda eritilenlerin tadi gercekten cok kotu. Osteocare dedigim hap şeklinde
sydtns Haribo42 heralde canım ven ona ek re genessis max diye bi vitamin daha alıyorum bunu Kalsiyum magnezyum için verdi memnunum
Neylin Haribo42 bende aynı şekilde kullanamadığım için doktora söylemiştim ve magosit tablet yazmıştı ,mis gibi 4 aydır onu kullanıyorum ,suda eritilen kabustu gerçekten 😳
Pitpit Haribo42 microbone tablet kullanıyorum kalsiyum magnezyum d3 var. Suda eritilenden de içiyorum ama kasılmalarım var diye