aysegulcbo Dün geceden beri karnım taş gibi ara ara geçiyor yine oluyor 38. Haftamdayım yatarken otururken ayakta her pozisyonda oluyor geçmiyor pozisyon değiştirmekle ama sancı bişi yok onun dışında bu nedir geliyor mu yoksa bebiş
nana91 aysegulcbo bunlari bende yasiyorum 2 aydir arada oluyor. Doktora sormustum daha once normal demisti. Rahim doguma hazirlaniyor sanirim
aysegulcbo Birde hareketleri daha azaldı gibi karnım yumuşayınca hissediyorum onun dışında taş gibiken yok