Benimde bugün kanaman oldu çok hafif lavaboda peçetede gördüm ve kasıklarımda bugün çok aşırı değil ama ağrım vardı bu arada 32+5 haftalığım hemen hastaneye geldim ve çok hafif sancım olduğunu öğrendim ntsye bağladılar beni bence böyle şeyleri ihmal etmeyin o hastaneye bakmadıysa başka bir hastaneye gidin şuan ben mesela hastanedeyim halen yatış yaptılar kontrol altındayım