Hatis Kanamam oldu ama sancım yok Bebegimin hareketleri gayet güzel Hastaneye gitmak istemiyorum Hemen yatışa alırlar biliyorum Önemli bir sey yoktur degilmi Tecrübeli hanımlar öneriniz nedir
Asilkom Hatis nişan gelmiş dogum başlıyor neden gitmek istemiyorsun ki git dogur bi an once benim gozum yollarda ha nişan geldi ha gelecek ne gelen var ne giden sen gitmek istemiyorsun 😂😂 git canim git bize de dua et hatta bana edersen cok sevinirim büşra ismim Doğumum baslamasi icin dua isterim. Hayirli doğumlar😊💕
Ss03 Benim de bugün nişanım geldi sanırım , renksiz ama sümüksü 🤷♀️ Hastaneyi aradım sancı sıklaşmadıysa gelmene gerek yok dediler. Trde yaşıyor olsaydım şu an asla beklemezdim çünkü emin olmamak çok kötü neyim var bilemiyorum 🥺