Rahtes Ozgemlym merhaba bizde 17+3 teyiz. İstanbulda oturuyoruz. Çok şükür bulantılarımız yorgunuluğumuz geçti. Erkek bekliyorum. Gelecek hafta afp ölçümü yapıcaz. Sizden yaptıran oldu mu? Nedir bunun olayı?
Nesli07 Rahtes seninle aynıyız bana kız dedi doktorumuz inşallah değişmez az kaldı kontrolüme bakalım artık
Ozgemlym Rahtes valla afp nede bilmiyorum bende gelecek hafta dr gideceğim bakalım sağlıkla kucağınıza alın ☺️
Rahtes #4867914 bende 17 haftada 4 kilo aldım😣 hareketleri hisseden var mı? Kaçıncı haftada hissetiniz? Nasıl bir his?
Glydn Ozgemlym dün yatarken tuttu ilk defa gaviscon aldım iyi geldi. Artık başucumda bulunduruyorum başka baş edilmiyor ki
PembeKoala 18+5 haftalık hamileyim Kasım ayının başı olarak söyledi dpktorum ama ekim sonuda olabilir,1 kilo almışım dün tartıldım :) kız bebiş bekliyoruz ama zaman geçmiyor sanki benden önce hamile kalanlar benden önde gidiyormuş gibime geliyor 😁😁
yigitmom_ Emineemir hayir canim sadece tahmin de bulundu kiza benziyor dedi ama 15 haftalikken erkek pipisi var dedi
BirVeraAnnesi35 Ozgemlym bizde İzmirdenizz nerdeyse aynıymışız 16+5 olduk bu cuma öğrenicez inş cinsiyetini 😊🙏🙏
Ozgemlym BirVeraAnnesi35 Çankaya tıp alev hanıma gidiyordum ama çok memnun kalmadım hayat hastanesi Fatih Tuncele devam edeceğim :)
Glydn Emineemir yok zaten baktığında 16+1 dim. Bu hafta gittim tekrar göstermedi ama değişmez umarım kız olsunn☺️