xwoman benim acil sezeryandi canim, 1 gece yatışım yapıldı acilmayi durdurmak icin, çünkü bebegim makat gelisteydi ve 34 haftalikti. Sancilarim 80-100 cikiyordu ama ben hiç hissetmiyordum cok rahattım. Sabahina 5 cm aciklik olumca hemen aldilar sezeryana, yani damar yolu acilirken bile daha fazla acıyor diyebilirim o kadar acısız oldu 😊 belimden bi iğne yaptılar sonra bi sicaklik geldi bacaklarima sonrasında dogum başladı 😊 sadece uyusuklugun gectikten sonraki ilk yürümem zor oldu, onuda eger kayısı hoşafı içip yürümeye baslarsan ve gaz cikarirsan gerisi cok daha kolay oluyor