Canem45 benimkide aynıydı ilk 1 hafta böyleydi.Hatta hemşireler biraz canını acıtarak uyandırırdılar.Ama uyandırıp bol bol emmesi lazım özellikle sarılık için.insan kıyamıyor ama uyandır canım.Memeyi alma konusuna gelince memenin ucuna biraz süt çıkar tadını alsın belki o şekilde hemen tutar.