Burcuuu12 Arkadaşlar beyaz renkte ara ara akıntı geliyor idrarımı yaptıktan sonra bu normal mi neden olur?
Canoglumbenm Burcuuu12 normal canım. Benim gebeliğin başından beridir hep akıntı var halada devam ediyor canım.
Deletedmom0091 Bende de var. Ben progestan kullanıyorum. Fitil şeklinde. Ondan mı bilmiyorum ama bu sabah su gibi akıntım geldi.
derinmilatuncay O enfeksiyondan koruyan sıvıymış. Rengi koyu ve kokusu kötü olmadıktan sonra problem yok.renk koyu ve kötü kokarsa enfeksiyon var demektir