Arkadaşlar merhaba benim erken dogum riskim var oncelikle Rabbim hepimize yardim etsin bebeklerimize dayanma gücü nasip etsin. Sormak istedigim şey 28. Haftadan sonra bebeğin yasama ihtimali nekadar acaba yani bu haftalar cok mu kötü ben suan 25 haftaligim ve ilk hedefimiz 28. Basindan beri hep riskimiz var sürekli yatiyorum ve ilaclarim ignelerim var. İki üç hafta sonra ciger gelistiricimiz vurulucak. Bu durumlari yasayan bilgisi olanlar paylasabilir mi ?