Bellacaio ben ilk gebeliğimi öğrendiğim zaman adetim 6 gün gecikmişti ve o gecikmeyle gebelik testi yaptığımda 2.çizgi silikti ,kan verip öğrenmiştim ki betam 1300lerde çıkmıştı,demem o ki gebelik testi olayı biraz sıkıntılı ,kandan baktırmak en iyisi ,kafanı çok kurcalıyorsa kandan baktır canım yok rahatım diyorsan beklemen en iyisi tabii ki