Minedemir15 38+0 haftalığım son iki haftadır ayaklarımın üstüne basamıyorum özellikle uykudan uyanınca nedeni ne olabilir 😕
Seymakayaoglu @Minedemir15 36 haftaligim 1 aydir ayni durumdayim ayaklarim balon gibi arti ellerimde şişiyor nasil olcak bilmiyorum doguma kadar böyle sanirim tek şişse iyi bide ayak tabanlarim agriyor sanada cok gecmis olsun canm
Minedemir15 Seymakayaoglu saol cnm bnm tabanlar çok kötü ağrıyo şişkinlik bi kere tek oldu geçen haftalarda çok şükür hiç şişkinlik olmadı bnde