Kuzum bende yasadim 19. Haftamda. Hatta yapilan testlerde suyum geldiği gebeligime son verilecegi söylendi ankara zekai tahir araştırmada. Orda durmayıp çıkış yaptık. Başka bir doktora gittik. O da suyumda azalma olduğu fakat bebek büyüdükçe suyumunda fazlalasacagini söyledi doktor. Canını sıkma moral en önemlisi. Bebeginin iyi olacağına inan. Simdi 29uncu haftamdayim şükürler olsun. Gelişimi birkac gun geriden geliyormuş sadece ama bu durum normal gebeliklerde de olabiliyormuş. Allah izin verdikten sonra hicbisey olmuyor meleklerimize. Insallah saglikla kucagimiza almayida nasip eder Allah🙌