Derin84 Hasibekru Ben girdim Mayıs da 1 hafta tatil yaptım 7 aylık hamileydim hergün yüzdüm Deniz soğuktu hala ama çok iyi geldi 😀tam tersi en sağlıklısı denize girmek
AzraCaglar Hasibekru Canım girebilirsin denize. Bi sıkıntı olmaz ama kalabalık olan kısımlara girmemeye çalış. Benim doktorumda girebilirsin havuza girmediğin sürece sıkıntı olmaz demişti. Aksine deniz hamileler için çok faydalı
Mervee07 İlk haftalarda çok tavsiye edilmiyor. Ben de 5 haftalığım daha ve Antalya çok sıcak ve doktorumun önermedi 🥵 Ama son haftalarımızda yüzmemin çok faydası olduğunu doğuma yardımcı olduğunu özellikle normal doğuma son ana kadar yüzülmeli dedi.
Esrabklmz Bende 15 haftalığım 2 gündür giriyorum denize çok da rahat ediyorum riskli bi durumunuz yoksa kesinlikle tavsiye ederim sırt bebek ağrılarım inanılmaz azaldı
Kayraruzgar Hasibekru ıslak mayo ile kalmamak şartıyla doktorunuz aksi bir şey belirtmediği taktirde girebilirsiniz😊😊 ama sadece denize !! havuza gitmeyin hem enfeksiyon riski hemde klor yüzünden önerilmiyor.