Oya95 bende 35+4 oldum şişlik konusunda şunu farkettim çok oturduğum zaman şişlik oluyor normalde çalışıyorum gün içinde hareket halindeyim akşamları sadece oturuyorum ayaklarımı uzatıyorum dün günün büyük çoğunluğu oturdum akşam ayakkabıya sığmadı ayaklarım😀 tuzlu ılık su şişliği alıyor çok soğuk olmasın su hatta biraz sıcak olabilir yakmayacak kadar 👍👍