esra1907 Ben ne güzel mışıl mışıl uyuyan biriydim 2 gündür geceleri uyuyamıyorum normal mi bu ya 😩 26+1
Tugcehar87 esra1907 normal anacığım 36+5 haftadayım zombi gibiyim evin heryerini geziyorum bütün gece yok sabaha karşı bayılıyorum 10 da 11 gene ayaktayım 🥺
Minedemir15 esra1907 sen 30. Haftayı geç uykusuzluk neymiş görürsün😂 bn 38 haftalığım geçen sadece yarım saat uyumuşum ağrılar tam artıyor eğilemiyor yürüyemiyor hatta oturamıyor insan
esra1907 ozlemree bilmiyorum ki canım uyuyorum 2 saat sonra bir uyanıyorum dön oraya dön buraya 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Tugcehar87 esra1907 yok anacım be dalması bayılıyorum anca sıcak basıyor tuvaletim geliyor sabah oluyor artık soluma da yatamıyorum sağıma hiç yatamıyorum ayakta uyuyorum 🥺🥺
esra1907 Lavinyaa61 okudum da Google’da heyecandan olabiliyormuş bütün gün hayal edip onun heyecanından uyuyamıyormuşsun 😂😂
CerenAnne haftadayım, uykusuzluk değil de geceleri yaşadığım nefessizlik ler beni bitirdi. Gebeliğin sonlarına doğru nefes problemleri azalır diyorlardı bizde bana mısın demedi. Gerçi oğluşum biraz iriymiş, belki onun da etkisi vardır 🙂