babymomm merhaba kızlar size şunu söyleyebilirim 32 hattalıkken ansızın kuru bir ağrı girdi karnıma tuvalete gittim hiç birşey yok leke herhangi birşey saatte baktım on dakika da bir git gide sancım çoğalıyor adet sancısı ne ki bu sancının yanında adet sancısı halt yemiş ağrım durmuyor git gide artıyor apar topar acile gittik ve doktor 1cm açılmam olduğunu ve Doğum sancımın başladığı söyledi o an ağrı değil oğlumu düşündüm daha çok küçük kilosu az doktor doğmasında bir sakınca Yok desede kendimi durdurmıyordum. Neyse ki oğluşumun ciğerleri için iğne vuruldu bana bitiş verildi serum ve çok şükür ki sancım durduruldu iki gün hastanede yattım. Şuan 37+6 yım ve 3 cm açılmam var Fakat bu seferde sancım Yok 😂 anlayacağınız bu adet ağrıları çok sık oluyor kafanızı şişirdim hayırlısı ile kuzucuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😘