adyali34 Kizlar saat 00.00 itibariyle 40 hafta olduk cok sukur bin sukur.. ama yavrusumdan hala tik yok 😅 bir yandan hamileligi ozlicemi biliyorum ama bir yandanda artik gelsin istiyorummmm.. sizde durumlar nasil??
Mucizeemm adyali34 39+4 olduk bende öyleyim valla gelmiyor 😂 hem gelsin isteyip hem de korkmak ne garip biseymis
adyali34 Mamiii20 rabbim kolay guzel dogum nasip etsin hakkinizda hayirlisi o olsun 🥰 uzmeyin kendinizii
Guzelkiz adyali34 ben 38 haftada 2cm aciklikla 42.haftaya kadar bekledim tik yoktu sonra mecbur sezeryan😀
metehan2 adyali34 9 ay nasil bekledigime inanamiyorum gunler hic gecmiyor sanki hic dogmayacak gibi hissediyorum😂😂