Aslında antibiyotik yazsa çok güzel olur onun çokta etkisi olmuyor bende kullanmıştım sen doktora gidene kadar bol bol su iç inan çok etkisini göreceksin tuvaletten geri gelemiyorsun ama renginden bile iyileştiğini fark edebiliyorsun enfeksiyonu yabana atma kendine ve bebişine çok dikkat et