Deletedmom6373 Kizlar ayaklarim ve bacaklarım felaket şisti bugun baya ayakta kaldım bayram gezmesi yüzünden şuan çok sızlıyor ayaklarım ne yapmam lazım sizlerde yaşıyormusunuz bu durumu
Ndd_mhmt Deletedmom6373 benimde davul gibi oldular hem bayram hem doğum temizliği yüzünden tuzlu su yapıp koyuyorum ayaklarımı ama pek işe yarayamadı
honey Deletedmom6373 uzanıp ayaklarınızı yükseğe uzatın, altına 2 yastık falan koyun iyi geliyo, benimde şişince öyle yapıyorm, 1 saate falan iniyor
Demirinannesi1 Deletedmom6373 Aynı benimde canim 32 deyim inanılmaz sis ve agriyor buzlu soğuk suya koydum eşim masaj yaptı rahatladim
Deletedmom6373 Ndd_mhmt Evet canim bende yastiklari üst üste koydum uzattım inşallah iyi gelir ama cok ağrıyor sızlıyo resmen
Seymakayaoglu @Deletedmom6373 evet canm yanliz degilsin bende senin gibiyim ayakta hic duramiyorum iş yapamiyorum aynen bugün bayramdi ve biraz dolandim aboww kütük gibi oldu aykalrim ellerim son 1 aydir hep şiş nasil olcak bilmiyorum tabanlarim agriyor ve zamanda hiç gecmiyor allahim saglikla kucagimimiza almak nasip etsin bu arada kac haftaliksin
Deletedmom6373 Seymakayaoglu Ayy canım hic sorma öyle valla ne yapcaz bilmiyorum amin insallah canım 35 haftalık olduk son 1 ay bakalm
Nisanurnur Kızlar benımde suan balon gıbıler bayram gezmesı bıde arabada kac saat trafıkte kaldık altına yastık koyup yattm