Benimde iki hafta önce ağrılarım yüzünden gittim 36 haftada mecbur çatı muayenesi yaptı grip olduğum için çok kastım Canım yandı doktor dar dedi erken Doğum riskinden serum taktı 2 gün hastanede yattım enfeksiyonda vardı şimdi bayramdan sonra gidicem tekrardan mı bakar ne yapar bilmiyorum fakat nasıl doğum yapacağımı söyleyecek heralde inşallah cümleten hepimiz rahat ağrısız doğumlar yaparız 🙏🏻☺️