melikeyakisikli Masalseyhan 10+1 olduk canım haziranın 20sinde ayrıntılı ulturason ve ikili tarama testimiz var belki o zaman belli olur kimisi kızın olcak diyo kimisi oğlan ama içime doğan kız 🙏🏻
Kumru82 Bende 10+1 çok şükür ne gibi belirtileriniz var sizin kızlar bende arada bulantı oluyor göğüslerim eskisi kadar acımıyor ama sabahlari cok şiş oluyor