nilaylaylaylay Kızlar gaz sancısından ölüyorum . Aniden midemin üzerine Bıçak gibi saplandı . Geçmek bilmiyor . Ne yapmam gerekli ?
Bsrakzmn nilaylaylaylay o kadar yaşıyorum ki bu durumu ılık bir duş al masaj yapsın eşin biraz sırtına ve evde kesinlikle gaviscon şurup bulundur beni sadece gaviscon rahatlatıyor önce onu içiyorum biraz sakinlemeye başlayınca ılık duşa giriyorum
nohutkizinannesi Safra kesesi taşın olabilir canım göğsünün hemen altında nefes alamayacak gibi hissediyor musun sıkışmış gibi
nilaylaylaylay nohutkizinannesi aynen canım geçmek bilmedi tam midemin üstü göğüs altı ortası bıçak gibi mahvoldum
Ceyda28 Belini sakın ovdurma lütfen!!! Hamilelikte bel kasık ve göğüsü yumuşatan hareketler doğuma hazırlık sürecini erkene çekiyor Allah korusun düşüğe sebep olabiliyor. sade soda içebilirsin haftada 3 4 taneyi geçmemek kaydıyla
Tgcdmr Kimyon ve sıcak su mide gazına iyi geliyor. Sıcak su ve birazcık kimyon ekleyin çay kaşığının yarısı kdr kaynatın azıcık limon sıkıp için ben çok faydasını gördüm.