yesim34 Merhaba arkadaşlar bu markadaki ürünleri kullanan var mı bu aralar herkes bu markayı söylüyor kullanan varsa yaza bilir mi
blackcatS yesim34 ben kullanıyorum şampuanını köpük ve diğeri , yağını , pişik kremini vs eşim mustela aldı hepsini çok memnunuz 🙋🏻♀️
Burcuk yesim34 canım ben aldım daha kullanmadım. Size tavsiyem alacaksanız bayisi olAn eczaneden alın . Başka yerlerde orijinal ürün olmayabiliyormuş
Burcuuuuuu yesim34 doğal ürün olması önemliyse sizin için mustelanın şampuanı tamamen doğal değil, pişik kremi ve yağı doğal ama, urtekram diye bir marka var. O daha doğal içerikliymiş.
Sevelmert Ben kullandim hem sampianini hem kremini hem de yagini cok guzel gercekten parfumsuz bebege hic bir zarari yok hem burda hastanelerde doum yaptiginda zaten bebegi yikamak icin mustelayi veroyorlar
Ozlemm Sevelmert beylikduzun de indirim cadiri var orda suan mustelanin sampuani 15 tl almali mi acaba?
yesim34 Sevelmert Banada çok öneren var gerçekten güzelse bu kadar ondan alayım genelde dalin kullan diyolar ama
yesim34 Ozlemm Bende beylikdüzünde oturuyorum nerde acaba o cadır yeni taşındıkta pek bilmiyorum burlrı
Sevelmert yesim34 simdi oglum 1yasinda dalin killandim ben ama emin ol mustela dalinden daha guzel hem doktorlAr da onu oneriyor
SyhnHtp Bugün trendyoldan yenidoğan setini aldım. Doktorum da onu önerdi kendi çocukları için de onu kullanmış bakalım ağustos gelsinde deneyelim 🙂
Ozlemm HalisEbruoban HalisEbruoban ikisindende vardi orda ne bulsam aliyim bari. Gerci daha sadece idrar testinde pozitif cikti hastaneye gitmedim ama biraz acele mi davraniyorum ki 😞