Gozde4834 Sevda13 benim öyle bir ay öncesi değildi dün bir anda oldu o yüzden çok korktum 😟 ama çok şükür birşey çıkmadı. Sizinde çıkmaz inşallah.
Elifburcus Bende de şişme falan yoktu dün bi anda ellerim ve ayaklarım şişti havaların sıcaklığından mı acaba 28+4 teyim bende
Ozkrs Gozde4834 ben iki gündür yürüyorum gözle görülür azalma var. Yürüdükten sonra da ayaklarımı havaya dikip uzanıyorum fark ediyo. Ama sabah uyanınca var o da hareketsizlikten sanırım