AdaninAnnesi merak etme moralini yüksek tut düzelir bir çok kadında oluyor olabiliyor kendini üzersen bebişte strese girer rahatla derin bir nefes al bebişine kavuşacağın anı hayal et zaten seni yatırmışlarsa hastaneye kontrol altına alabilecekleri bir kanamadır hiç sıkıntı yok şanslısın hatta hemen farkettin ve hastaneye gittin buna da şükür 😌 Allahım yar ve yardımcın olacaktır bebişinide senide korur 😌