Merhaba kızlar bn 33 haftadayım geçen hafta bebeğim ters dönmüş ve bi haftadır ayak tabanlarım çok kötü ağrıyo 5 dk ayakta kaldığımda böle olan varmı ? Ayakta duramıyorum fazla artık . Ben çok aktif biriyim bi haftadır hareketsiz kaldım . Acaba bebek ters döndüğü için bütün yükü aşşa verdiği için mi ağrıyor böle olan varsa lütfen yazsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😭