Merhaba kızlar 🙏🏻 22+5’teyiz. Demirim sınırda diye demir ilacına başladık Vegaferon içtim. Fakat ellerimin şişmesi, parmaklarımı kapatıp açamama durumum yüzünden bıraktık. İlacın yan etkilerinde varmış. Bir süre ara verdikten sonra Maltofer diye bir demir ilacına başladık. Daha bir hafta olmadı ama ellerim yine ağrımaya ve şişmeye başladı 🤦🏼♀️ Demir ilacının böyle bi yan etkisini gören başka kimse var mı? Hangi demir ilacı size dokunmadı? Teşekkürler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻