Köyümüze geldik ve kaynanam kızılcık kaynatmış komposto gibi içiyorum kaç gündür ve günde 3 bardak içiyorum o kadar çok sevdim ki anlatamam. Çok şiddetli mide yanmam ve ekşimem vardı. İçtiğim günden beri o kadar düzeldi ki midem . Hiçbirşey dokunmuyor ilaç gibi geldi . Kesinlikle öneriyorum kızlar . İnternetten faydasına baktım mideye çok yararlı. 15. Haftada içilmeside çok öneriliyor kızlar bebeğin gelişimi için çok önemliymiş ve içinde çok zengin c vitamini varmış . Günde 2-3 bardak içiyorum inşallah zarar vermez tutamıyorum kendimi çok güzel çünkü bilginize😊