Adetime 5 gün var ama kızlar böyle göğüs ağrısı acısı karın altında ağrı ve batmalar ara ara kasıklarda batma, yorgunluk uykusuzluk ve bayılcakmıs hissi gibi birsey var böyle elim ayağım bi tuhaf bosalır gibi oluyor bardak kaldıracak halim olmuyor neden böyle tuhaf oldum ya😔🤔