Selam herkese . Nasihatinize ihtiyacım var. 17haftalık hamileyem. Kaç gündür sancılarım vardı . Bugün biraz daha fazla oldu .doktora gittim . Tonus var dedi. Ve Çiftin aşagda dedi . Bu yüzden tehlike varmiş. Çok kötü oldum . Üstüne uzun yola çıkmalıyım . Memleketdeyim eve donmeliyim yol çok uzun.