Kizlar benim elim ve ayaklarimda alerji basladi ozellikle ayaklarimda minik su kabarciklari oldu sinek isirigi gibi ve deli gibi kasiniyo..biraz daha devam ederse acile gidicem tahlil yaptiririm belki ya da az dahaa dayanip doktoruma gidicem..ayak parmaklarimin uzeri kipkirmizi kasimaktan duyuyodum boylee ..basina gelen var mi cozum onerisi olan ? Sekerim cikmadi yuklemede..acaba ilaclardan olabilir mi ?