Kızlar karnım burnumdu 8 aylığım bu bayram kaynanam kayınbabam görumcem falan geldiler biz memlekete gidemiyoruz diye ama haliyle ev sahibiyim ayakta dolanıyorum hizmet için zaten yılda bir iki geliyorlar diye ama gerçekten çok zorlanıyorm özellikle bugün ayak bilekleri m ve ayaklarim çok şişti şuan altına yastık koydum uzattım duş aldım buz koydum başka ne yapsam hafifler çok üzülüyorum davul gibiler ve sizliyor 😑