36+5 günlüğüm . İki gündür o kadar arttık ki yürümekte çok zorlanıyorum. .planlı sezeryan olacağım. Bu yüzden ameliyatın öne çekilmesi söz konusu olabiliyor mu? Yoksa bu iki hafta geçmeyecek. Tuvalete gitmeye bile cesaretım yok. Magnezyum da kullanıyorum ama geçmedi. Aynı durumda olan bir çözüm bulan varsa paylaşabilir mi?dışarı çıkmak istiyorummmm😫😫😫😫